Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Sådär då, då var det snart måndag igen. Fredagen innebar middag och fest hos Kim och lördagen bestod av att fira Gabs, en sväng till R, och att agera driver hela kvällen. Jag hade gärna skrivit att det har varit en toppenhelg men då hade jag ljugit. Det är mycket som har varit kaos. En rikigt soppa. Men det har varit en givande helg, en helg att växa tillsammans med, det är allt jag kan säga.

Tumblr_ltonrptelk1qh7ipro1_500_large

Idag står kickboxning på schemat och därefter blir det en sväng till Kista tillsammans med Alan, det blir väl bio eller något sådant. Mys..


Denice


Kommentarer
Postat av: Tokskalle

<3

2011-10-30 @ 22:27:42
Postat av: Anonym

eftersom du använder dig av visdomsord myntade av Einstein tänkte jag ge dig ett oxå :D



Avoid parking tickets by leaving your windshield wipers turned to fast wipe whenever you leave your car parked illegally.

2011-10-31 @ 03:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0