the best version of yourself..

Jag tänker ofta på att jag vill vara den bästa versionen av mig själv, ni vet, vara så bra som jag kan vara. Det gäller nog i alla aspekter tror jag. Jag vill vara så snäll och omtänksam som jag kan vara, så duktig och framåtdriven, så snygg och välklädd. I många beslut som jag tar reflekterar jag över just det., vad är det bästa jag kan göra här?
På senaste tycks jag ha kommit på vilovägar. Jag tar beslut som jag inte kan stå för och när jag tänker att jag är den personen som måste leva med mina beslut är det som att själen liksom vill krypa från kroppen. Jag vill fly och inte alls kännas vid. Jag kan inte förstå hur det gick till och var på vägen jag tappade bort mig själv.
91757162_large
Jag vill skylla på alkoholen men egentligen så är det bara jag.
- D

Kommentarer
Postat av: mammi

Man behöver inte alltid vara så snäll och go, var lite irriterad och sur ibland ;) Puss, vi älskar dej hur du än är och vad du än tänker!

2011-10-30 @ 04:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0