Cause it makes me that much stronger Makes me work a little bit harder

Godkväll!
Eller godnatt kanske nästan passar bättre faktiskt.., det passar bra för mig iallafall,. jag ska strax krypa in under täcket och det är en välförtjänt nattssömn som väntar.
Som jag tidigare berättade så blev det kickboxning imorse.. Jag absolut älskar att träna kickboxning, extremt jobbigt men samtidigt jätte roligt. Det är galet synd att det är så svårt att få ihop tid till regelbundna träningar dock, jag jobbar rätt konstiga tider och för tillfället har jag väldigt mycket annat på schemat.
Det är vanligtvis min kollega som håller i träningen och ibland är det bara vi två som kör, och ibland är det tre - fyra kompisar som hänger på. Det underlättar att vi är så få eftersom det går mycket fortare att snappa upp allt.
Hur som helst, idag på träningen berättade Alan att det var en tjej (som brukar vara med på de vanliga träningarna) som hade rekordet på att ligga i plankan. 3,36 minuter sa han om jag inte är helt glömsk.
Jag tyckte att det lät så himla kort så givetvis slänge jag ur mig att jag utan några som helst problem kunde bräcka den tiden.
Efter träningen åkte jag och syster till Solslätten för att dricka lite kaffe. Därefter åkte jag hem, startade timern på mobilen och låg i plankan tills både ben och armar skakade. I stundens hetta insåg jag att jag möjligtvis, fast bara möjligvis, hade varit lite väl kaxig. Men rekord är slaget, done and done! Givetvis liksom...
Jag får rätt ofta höra att jag är den mest tjejiga personen som finns, men samtidigt också den mest killiga. Det stämmer nog in ganska bra faktiskt, hehe.
Tumblr_lrux84bubv1qizqqeo1_1280_large
Jaja, nu ropar sängen på mig.
Godnatt kära vänner.
- D

Kommentarer
Postat av: Anonym

å ändå så kunde du egentligen inte nämna ett ända drag hos dig som va utpräglat killigt :D kan iofs inte säga att du e så ultratjejig heller :D som sagt lite oförutsägbar ibland = intressantare att ungås me :D

2011-10-27 @ 05:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0