Färdigjobbatförikväll

Tjaba!
Det här går ju faktiskt bättre än förväntat, härligt!
Jag har just avslutat en kväll på Aronsborg. Syster jobbade tillsammans med mig och eftersom jag beställde en flummig och oseriös tjej inför kvällens arbetspass så var veckans första jobbdag relativt smärtfri. Vi hade många gäster men trots det fick jag och sis stämpla redan 23.30. Vi är förstås guldtjejer och fick gå hem lite tidigare än resterande arbetskollegor men det var vi helt klart värda - Not.
Innan vi gick hem satt vi vid matbordet och brainstormade lite på smarta uppfinningar som skulle underlätta i vårt yrke. Vi hade sjukt många smarta ideer faktiskt.
Jag, sis och gabs fick i uppgift tidigare på kvällen att korka upp 65 vinflaskor och därav föjlande briljanta idee, - Öppna en vinflaska och alla vinflaskor inom radien av fyra meter öppnas automatiskt. Vi funderade ocksa på att man kunde stänga in vinflaskorna i ett rum som ger något slags vakumtryck vilket innebär att när man stänger dörren börjar alla vinkorkar bara ploppa upp.
Givetvis spann vi vidare på hur man kunde underlätta öppnandet av vanliga kapsylflaskor. Vi funderade ett tag men enades tillslut om att en stark magnet i taket skulle hjälpa oss med det dilemat. Innan man räcker över ölen till gästen höjer man flaskan i luften och låter magneten suga upp kapsylen. Nemas problemas vet ni. Kapsylen sugs upp tillsammans med lite drickspengar, bortom gästens bättre vetande såklart.
Fruktansvärt smarta uppfinningar om ni frågar mig. Jag har redan sökt patent på allt så ni kan redan lägga ner planen om att ta åt er äran.
Slänger in en bild som är tagen för nästan ett år sedan. Det är vad jag kallar gosmiddag...
- D

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att vi hade sjukt många bra idéer!!!

2011-10-25 @ 02:11:22
Postat av: D

Men det har jag ju redan sagt din tokeeeee

2011-10-25 @ 02:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0