Min vanliga "tur"?

Hej bloggen!

Sitter nu hemma och vafan, nu får jag svära. Känner mig så frustrerad, vad är det här?

Först och främst hände en skit jobbigt grej för 1 månad sen när moster var och hälsa på. Vi var påväg in till stan skulle gå på junibacken, gossa runt och sen middag i gamla stan.
Jag köper mitt månadskort för att mitt gått ut och jo *ärringen som sitter i biljettluckan tar betalt 1160:- för att vara väldigt exakt haha, men mitt kort är inte laddat?

Trodde det var ett skämt, var inte på humör för det. Så jag måste till sl center och ni som varit där vet att det är inte kul!!!! Stå i kö på centralen där alla är så glada och trevliga, NOT!
Sen skickas jag vidare till biljettluckan för pendeln och där sitter det en riktig idiot, skriker åt massa människor och är otrevlig mot mig och min moster, hallå allt jag ville var att få lite hjälp. Hur svårt kan det vara?
Bad dom att ringa till bålsta för att fråga dom var som gått fel? Ville gärna ha mitt kort laddat så jag kommer hem och kan åka til jobbet flera dagar framåt. Men icke sa nicke, jag fick gå tillbaka till center, ingen hjälp, sen ringde min moster till kundtjänst. Då hade jag tröttnat ordentligt kan jag säga, efter 2 timmar men dom sa att dom skulle utreda skiten, det blev klart förra fredagen.

Fick 2 bio biljetter, tack sl! Sjukt generösa :) Gubben som jobbade fick hur som helst tydligen en utskälling av din chef över hur han betett sig mot mig, känns bra. Har aldrig tidigare skällt på någon offentligt på det sättet som jag gjorde mot. Men jag var rasande, han satte verkligen pricket över i:et. 

 Hur som helst när jag på kvällen kom till bålsta, får jag tillbaka pengarna och fixar allting. TACK! Hon undrade då varför dom inte bara ringt? haha

 Nu har jag väntat hela veckan på att få mitt löshår? inget kommer, åååååh!!!
Sen idag när jag var och shoppa så strula det med kortterminalen och nu har dom dragit dubbelt för mina byxor haha jag orkar inte. Så imorgon blir det att ta en extra sväng till kista.

Kanske märks att jag är lite trött och irriterad ;) Ska snart lägga mig i sängen och sussa, börjar 9.30 och slutar 16, känns tammetusan underbart.

Typ ge mig sommar, blondt-långt hår och några gossiga gossisar!
(midsommar -10)


Ber om ursäkt över att inlägget är lite osammanhängande, hehe.

Plus SJUKT att vi hade så många besökare igår, än en gång!
GODNATT BLOGGEN!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar om eran blogg egentligen går ut på att lägga upp fula bilder på mig????? :) haha

2011-10-26 @ 23:06:15
Postat av: Anonym

hmm emmelie, hur arg va du egentligen när SLincidenten utspelade sig, du skriver att d e 1 månad sen, ändå så låter d som att du fortfarande funderar på hur du ska kunna utkräva hämnd mot *ärringen :D :D

2011-10-27 @ 05:37:15
Postat av: Anonym

Nej henne är jag inte speciellt arg på, kunde dock tycka att dom kunde gett mig ca 10 biobiljetter till :D

2011-10-27 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0