Middag hos pappsen!

Hej bloggen!

Nu är jag hemma hos pappa, han har varit med mig och storhandlat och nu ska vi snart äta. Orkar inte laga mat så jag snyltar här istället ;)

Jag behövde inte åka tillbaka till kista, tack och lov. Dom löste det via tele eftersom dom sett att dom gjort fel. Den tackar vi för!

Imorgon jobbar jag på hemtex här i Bålsta för första gången, ska bli intressant :) Sen är det bara lördag 5h pass och sen är jag ledig 2 dagar, yeeeeeeeeeeay!

Nu ska jag sätta på en film, lägga mig i soffan. Detta har jag inte gjort hos pappa sen i jan typ..


Bildbomb från pappis dator!

haha innan sommarfesten maj 10






Nej, vi har inte varit fjortisar!


Nej sa jag!!



Lite sommarfest förra sommaren också då! Välkommen hem fest för nisse!

nämen en gabbe!




Någon utekväll förra sommaren?



Jag gillade förra sommaren mycket bättre än denna :(

Förresten bry er inte om datumen, dom stämmer nämligen inte :D

Nu ska jag avsluta. PUSS EMMELIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0