Helt slut!

Hej bloggen! Eller gokväll bloggen, Medan ni säkert ligger i soffan och spanar in våran blogg, sitter jag på jobbet. Jag slutar om en timme, jippi! jag är så trött, måste få vara ledig snart. nu jobbar jag 2 dagar i Bålsta iaf så det känns skönt. Idag har jag ju varit i kista med Camilla och shoppat lite. Hittade faktiskt lite smått och gott, hittade 2 par byxor (behövs verkligen) en skjorta, en topp, lite smink, hårspray, lite strumpor och annat tråkigt. Kan vara något jag glömt, är så trött så jag kommer inte ihåg. Imorgon efter jobbet blir det träning med drea! ;) plus vilka är ni som läser? Vi har bloggat 2 dagar och det är nästan fler läsare nu än när vi bloggade som mest! Kuuuuuuul! Nu ska jag dricka ett stort glas vatten och sen ut och kämpa dom sista 40 minuterna. Kan ni inte kommentera något? Det är ju det bästa, gabbe du kan väl? Du är bäst på att kommentera våran blogg:D.

PUSS EMMELIE

Bli någonting stort!




Detta skulle publicerats för nästan 2 h sen. Kanske det inte var så bra att blogga från mobben:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni bloggar igen!

2011-10-26 @ 20:50:33
Postat av: Anonym

Klart jag kan kommentera bloggen goss :D nu e jag iofs på jobbet men min bloggscanner plinga till för att du skrev mitt namn :D lovar att läsa allt senare ikväll :D

2011-10-26 @ 21:22:53
Postat av: Anonym

Haha älskart att du till och med tar dig tid på jobbet! TACK :D

2011-10-26 @ 21:53:11
Postat av: Anonym

vadan denna plötsliga bloggtörst :D väldigt många uppdateringar per dag för tillfället :D

2011-10-27 @ 05:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0