Grått & kallt

Hej bloggen! Jag bloggar nu för första gången via telefonen. Vad vore ett liv utan en iphone? Det går otroligt smidigt måste jag säga. Nu är jag på väg till jobbet, tåget kommer exakt nu! Måste ändå säga att det känns väldigt ovärt att vara vid perrongen kl 10.44, tåget går ju ändå inte förens 11.10 haha! Fast brukar alltid kommer typ hel, tycker att det är skönt att ta en bra plats (har en speciell) haha, Lyssna på musik och nu till och med blogga! Idag jobbar jag 12-20 och jag ska faktiskt unna mig att få äta donken till lunch. Inte alltid jätte bra att donken ligger precis utanför jobbet. :) vet knappt var jag skriver, jag är jätte okoncentrerad. Men imorgon början jag kl 16 så innan det ska jag åka och shoppa lite i kista, måste se om jag hittar något att ha på mig i helgen, jag minns seriöst inte senast jag shoppa. Det är dags!!!! Plus att jag måste börja spana in julisar. Brukar alltid ha otroliga idéer, men i år står det verkligen stilla. Vet bara vad pappa ska få för något och det är en grym grej. Julen ska vi faktiskt fira hos oss i år. Det kommer att bli gossigt! :) nåja nu är det dags att sluta, ska kolla fejjan och läsa aftonbladet nu. Här har ni en låt som jag inte hört på flera år, det var verkligen min favoritlåt när jag gick i 8an. 2face - african Queen! Vet inte hur man lägger upp klipp eller länkar via mobben. Så vill någon lyssna får ni koppa till youtube haha. PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0