Gokväll!

Hej IGEN bloggen!

Haha det börjar bra, dock tror jag aldrig vi kommer att blogga så mycket som vi en gång gjorde. Både jag och denice jobbar kvällar och helger och det  är nog egentligen då man känner mest för att skriva, oftast!
Så fungerar jag i alla fall.

Just nu kännner jag bara för att det ska bli lördag, så jag får helg. Jag har jobbat en hel del de senaste veckorna.
Förra helgen var jag ledig och innan det hade jag jobbat 5 helger istäck, så det var självklart oerhört skönt. Förra veckan jobbade jag alla dagar förutom fredag, och idag var jag ledig. Nu är jag ledig nästa gång på söndag.

Så på lördagkväll blir det utgång, helt klart värd det! Kommer vara död efter att jobbat hela veckan samt lördag. Det är löning och lördag så det lär vara en hel del folk som har ett sug efter att handla har jag på känn. Så lär bli en hetsig dag men förhoppningsvis rolig. Därför ska jag se till att ha extra kul på kvällen och kanske låta mig dricka ett glas vin för mycket ;)

Det blir hur som helst jag Andrea och Nisse som ska ut, har varit bestämt hur länge som helst men självklart hade ju bissin glömt det. Hon har inte varit med mig på hundra år så hon ska banne mig med!!!

Känns lite små drygt att ta tåget till jobbet på morgonen, sen tåget hem och fixa sig för att sedan ta tåget in till stan lite senare.. Men men bara för mig att dricka rikligt med kaffe denna dag. Tror faktiskt att vi kanske börjar på hard rock, tycker det är gossigt att sitta där och prata plus att dom har goda drinkar!


Är rätt uttråkad, märks det kanske? haha. Ska alldeles strax kolla OTH, började ladda ner säsong 4. Såg alla upp till 8 och nu har jag glömt bort vad som hände 1-3 haha så nu har jag kollat till halva 2an. Bra gjort!


Ni är tammetusan ovärdeliga! <3


Plus Nisse du behöver ju inte ha hela skålen för dig själv, finns kanske andra som vill ha!!!!! JUSTE 

PUSS EMMELIE

Viljan att lyckas!

Kommentarer
Postat av: Deaaa

Mysig biiild :) ser lite skev ut men vafan det bjuder jag på ;P vill iaf ha lördag nuuuuuuuu för jag vill dricka goda drinkar och ha skoj som tusan :D

2011-10-24 @ 20:45:53
Postat av: Emm

We Will!! Min grötdrink på HR ;)

2011-10-24 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0