T som i tom tit och i torsdag

Hej fredagkväll!
Jösses!
Nu skäms jag lite. Det känns som att jag har mycket att ta igen när det gäller bloggen och därför delar jag upp det i olika inlägg.
Så, vi börjar med Torsdag och Tomtit.
Dagen började tidigt. Smink, håruppsättning och kläder på. Bilen styrdes mot södertälje. Resan var lång, tokig och innehöll (givetvis) en och annan felkörning. Bilen parkerades i ett parkeringsgarage, egentligen på tok för långt ifrån själva Tomtit. Vi traskade över torget, förbi en kyrka och tillslut in igenon portarna till Tomtits byggnad.
De följade 55 minuterna var dessvärre inte alls roande, det var fullt med folk och både jag och Emmelie var faktiskt väldigt besvikna. Vi övergav experimenten och knatade istället vidare mot gallerian. Vi kikade runt ett tag och övervägde därefter att äta lunch.
En räksallad senare styrde vi bilen tillbaka till varmare platser. Hemvägent gick bättre än förväntat och i Stängnäs stannade vi på ett mysigt Cafe och drack granatäpple-the.
Väl hemma bytte jag kläder, drog på mig ett par andra skor och kilade med full fart iväg till jobbet.
- Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0