Au pair in america

Okej, där var ett inlägg avklarat. Här kommer nästa!
Jag skrev igår att jag var en lycklig tjej och nu ska jag berätta varför.
Jag är en blivande Aupairflicka som ska packa väskan och flyga över till andra sidan jordklotet och landa i Virginia. Jag matchade med min värdfamilj igår och jag och värdmamman kommer jätte bra överrens. Jag har dessutom skypat med den äldsta dottern och hon är hur söt som helst! Barnen verkar jätte exalterade och de har redan gett mig ett smeknamn.
Det kommer dröja att ett tag innan jag flyger över till USA och trots att jag planerade att vara iväg precis efter jul så känns det rätt skönt att ta det lite lungt. Det är mycket som ska smältas och tas in, dessutom har jag tuuusen saker som måste göras, där av bland annat en bil som ska säljs.
Jag är hur som helst jätte glad, familjen känns urhärlig och värdmamman har ringt och surrat i telefonen jätte mycket.
Det kommer bli awsome possum och de fyra orienterings dagarna i NY är inte heller fy skam. Shopping, oh yes baby.


Jag kommer hålla er uppdaterade men eftersom allt är så nytt så tar vi det lite chill såhär i början.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0