We'll survive this. We always survive.

Jag ber om ursäkt för birst på uppdatering i bloggen. Som jag skrev i början så ska ni inte vänta er för mycket från oss. Speciellt inte från Emmelie som började slacka redan innan hon ens hann börja.
Hur som helst, denna helgen har i stora drag liknat förra helgen. Jobb och träning. Det är allt. Eller njaa. Ikväll åkte jag förbi moster och sippade lite kaffe, träffade kusinerna och mös, men det är all social underhållning jag har fått.
Just nu sitter jag och mailar med Bridget, min värdmamma. På onsdag ska jag skypa med den yngsta dottern och eftersom jag inte har pratat med henne tidigare så ska det såklart bli väldigt spännande. Det blir alltid lite nervöst när man ska skypa med barnen i familjen. Bridget pratar så mycket men nu hamnar det mer press på mig, jag måste vara den som håller igång samtalet. Hehe,.. men det blir nog bra ändå...
Jag längtar så galet mycket till jag åker till Usa.. Ingenting känns riktigt äkta ännu men tiden går fort och vipps så ska väskan börja packas. Jag kommer sakna alla så mycket att det kommer göra ont. Pappa, mamma, sis och katterna. Herregud. Ibland kan jag inte ens föreställa mig att det är sant. Jag ska vara borta i ett år och under tiden är det mycket som händer. Jag ska se till att alla nära och kära skaffar Skype så att vi kan hänga precis när vi vill!!
Fast jag är somsagt fruktansvärt glad att jag verkligen kommer komma iväg. Jag hade ett Aupair-år i tankarna redan för länge sen, och nu när jag tog upp min ansökan igen var jag nog inte riktigt säker på om jag verkligen skulle hitta en familj som känndes rätt,.. men det känns bra att veta att jag inte kommer fylla 40 och önska att jag åkt som Au pair en gång i tiden. Sweet.
Well well.. Dags att slå på Vampire diaries, sen väntar sängen.
Ha det så bra, vi hörs!
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta du inte skriver att du kommer sakna mig????? Inte okej

2011-11-22 @ 11:41:16
Postat av: Anonym

Ofta du inte kommer att sakna mig???? Inte okej

2011-11-22 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0