billion dollar baby

Hm.. Jag vet inte. Jag har ett skrikande behov att skriva av mig. Jag vill kladda ner hela mitt liv. Skiva allt jag känner, klä av mig och dela med mig. Metaforiskt då givetvis.
Men jag struntar i det.
Idag småkollade jag och mamma på hus, eller jaa.. det var allt från stora herrgårdar till mindre slott faktiskt. En del av dem var givetis helt otroliga, för att inte tala om prisklassen.
Punga ut sextiofemmiljoner och det här är vad du får:
Givetivs tillsammans med en och annan sidobyggnad, ett stall och en hel del mark., men ändå? Vem önskar inte att man vinner en miljon på lotto?.. men det jag menar är att med 1 ynka liten miljon får du kanske det röda lilla torpet som står hundra meter bort. Tack som fan liksom.
Och vem sa att det var nice att vara miljonär?
En liten fundering bara.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0