everything in life is temporary

Sådärdå!
Då var det ny vecka och nya tag som gäller. Härligt!
Min dag har mestadels bestått av datahäng tillsammans med mamsen. Visumansökan är prio 1 just nu och dessvärre upptäckte jag att organisationen har skrivit in Gabriella Baath Lundmark istället för Denice.,, det försvårar ju dessvärre det hela en aning, däremot slänge jag iväg ett mail till dem så nu hoppas jag på att det ska rättas till så snart som möjligt.
Men jisses vad mycket det är som ska fixas när det gäller visumet alltså. Tusen frågor ska besvaras, gärna flera gånger men med olik formulering. Dessutom kom det en hel del tokiga frågor också- Terrorist? Prostituerad? Använder barnsoldater? Yes, baby, yes. Hehe...
Klockan nio tog jag mig ner till Dojon. Det var det första gången jag var med på måndagspasset och ska verkligen pallra mig ner dit flera gånger. Det var himlans roligt måste jag säga.
Morgondagensplaner lite kort då..
1. tränig!
2. Hälsa på Linda och pussa på Chanelle som är en lite sjukling
3. Jobbaaa.
Men nu pussar jag godnatt till er!  Hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0