Someone once said that death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live

Godkväll!
Innan jag avslutar den här onsdagen tänkte jag faktiskt slänga ihop ett inlägg.
Imorse var det inte Emmelie som orskade jordbävning utan min alldeles egna lilla mormris. Det blev relativt sent på Krägga igår och när telefonen ringde klockan 10 var jag verkligen inte redo att gå upp. Dessvärre så spelade det inte så stor roll. Jag, sis och mormor hade planerat en mysdag, som senare visade sig innehålla en tripp till både IKEA och Stinsen. Min mormor är urgullig och det är alltid lika roligt att strosa runt i affärer tillsammans med henne.
När jag kom hem kikade jag på 90210 och Nikita, bästa ever.. sen blev det dessutom lite träning på kvällskvisten.
Eftersom jag har en hel drös med mail som bör svaras på så kunde kvällen spenderats på bättre sätt men det får jag ta tag i imorgon!
Förresten funderar jag på när jag hängde med mamsen senast? känns som att det var länge sen iaf.. kanske dags för lite catching up..

Släger in en bild på mormor och mamma medans jag ändå är igång!
Hur som helst, nu längtar jag efter sängen. Vi hörs imorgon.
Pussochkram!
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0