Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.

Tjabaa..
Jag känner mig nästan redo att gå i säng faktiskt., gårdagens sömn var inte alls bra och nu är jag alltså jätte trött. Jag har dessutom suttit vid datorn i dryga timmen och klurat lite kring visumet. Det är en himla massa saker som måste fixas och ju förr desto bättre!
Dagen har hur som helst bestått av kickboxning med Alan samt kaffedrickande tillsammans med shan, sis och ems. Snacka om chillare jag är.. hehe, yeyy livet leker och nu ska jag krypa upp i sängen och kolla på criminal minds.
Hi handsome
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att va tjej har du sjukt gossig seriesmak :D

2011-11-11 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0