Can I trust you with my dearest...

Tjabaa!
Jag har precis avslutat ett långt telefonsamtal med en värdfamilj från Virginia., Värdmamman var jätte trevlig och det här är faktiskt första familjen som jag känner att det verkligen har klickat med. Jag har pratat med en del familjer tidigare och jag måste säga att jag är förvånad över att jag har fått så många matchar. Detta är 13onde familjen som jag är i kontakt med och det känns skönt att jag har möjligheten att kunna välja och vraka. Dessutom lär jag mig såklart mer och mer för varje gång jag pratar med en ny familj. För varje samtal blir jag såklart mer avslappnad, vilket är awsome!
Gällande hela Aupair sökandet så är det givetvis många faktorer som ska kännas rätt men jag längtar tills att allt klickar och väskan äntligen kan börja packas.
Cap-disney-mary-movie-poppins-favim.com-189946_large
Men nu längtar duschen på mig, det vet ju jag det.
Dags att kila vänner små.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0