Underbara khao lak!

Hej bloggen!

Ni som följde oss för ett år sen vet ju om att jag befann mig i thailand några veckor förra vintern.
 Nu planerar vi en trip igen, förmodligen tillsammans med Julia och Chris. Egentligen vill nog inte Firre jätte gärna åka till Thailand igen. Tror att han hellre vill åka någonstans vi inte varit, vilket jag kan hålla med om, men jag känner mig inte färdig med thai än:)

 Men jag känner att vi missade så mycket pga vädret.

Jag tyckte om Thailand och speciellt Khao lak, för er som åker till thailand måste besöka Khaois! Det är så otroligt mysigt där alla människorna, byarna, stränderna och vi bodde verkligen på ett superhotell!

Nu sitter jag ju "såklart" och kikar vart det ska bära av denna gång. kollar in lite olika hotell och destinationer, har hittat 1 hotell som känns ganska bra men ändå inte 100. Tror att det är svårt när jag vet hur otroligt bra vi hade det förra året på vårat hotell i khao lak, det var så fint och personalen var liksom helt underbara. Fast tror nog att jag gillade poolområdet mest..

Vilket problem jag har va? haha

Tanken är ju iaf att ni kanske kan tipsa om ett bra hotell? :)

Idag är jag förresten ledig och det firade jag med att göra pannkisar till frukost och att fortfarande ligga i sängen och planera en grym resa ;)

Senare idag blir det middag samt idolmys med Andréa och fia.
Jobb imorgon, dock i Bålsta och det känns skönt, får sova 1h längre och jobba 2h mindre haha..

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

skippa thailand, bara exploaterat å tråkigt. åk till maldiverna lr ngt sånt ställe, mkt coolare :D

2011-11-12 @ 02:46:53
Postat av: Anonym

Jag vet egentligen är det ju så, håller med :p Men jag vill dit en sista gång ;) sen har man gjort Thailand!

2011-11-12 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0