she had a earthquake on her mind

Och så var lördagen äntligen här. Jag har väl egentligen inte toklängtat till att det ska bli lördag eftersom det innebär jobb för min del, men jag är glada för er andras ledighet.
Imorse vaknade jag av mobilen som låg å sängbordet orsakade jordskalv i mitt rum. Det vibrerade ljudet var lätt obekvämt och jag insåg snabbt att det var Emmelie som var den bokomliggande orsaken. Jag övervägde i några sekunder om jag verkligen skulle svara i telefonen eftersom jag sällan gillar att uppskatta den typen av beteende.
Jag tittade på klockan och insåg snabbt att alarmet skulle ringa inom de närsmta minutrerna så jag tryckte på grön lur och yttrade ett heeeeeiijj... med en sån trött röst som jag bara kunde. Lite dåligt samvete skulle jag allt ge henne!
Efter att vi pratats vid en stund slänge jag på mig smink och träningskläder, kilade ner till gymmet och gjorde rätt för mig.
Nu, sisådär en dusch senare ska jag dra på mig jobb-byxorna och styra bilen mot krägga. Jobb somsagt!
Puss och allt sånt!
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0