sämsta bloggerskan

Hej bloggen!

Är stolt över Denice som gör detta så otroligt bra, min ide att börja blogga igen och jag suger på det. Haha!

Vad har jag gjort sen sist? Vi var ju på tom titt, och hmm .... Så besviken jag var, på tok för dyrt inträde för något som är så tråkigt. Trodde vi skulle vaska guld och cykla på väggar,  på lina och grejer. Men nej ni, istället fick man öva balans och prova på att ha dålig syn:) Skoj. Det bästa var ju ändå när man max 4 åt gången fick gå in i ett rum, var as taggad. Det var kolsvart man skulle känna sig fram med hjälp av en stång och på vissa ställen hade dom satt lite filt på stången, hihi roligt!

Efter 50 min gav vi upp och begav oss till Södertäljes centrum, satte oss på ett halvtaskigt lunchställe och käka rätt dålig mat.

Efter det mot strängnäs och där mina vänner hittade vi ett jätte gossigt cafe, vad hette det nu igen nisse? Blå koppen eller nått, sen hittade vi..... Hör och häpna, vilka minns GODIS MONSTRET? :D Det fanns det och jag blev glad i hela kroppen, det var ju höjdpunkten på helgen för några år sen när man fick åka till godis mostret, köpa godis och hyra film. Yeeeeay! :)

I helgen blev det jobb, jag är trött på att jobba helg :( Vill vara ledig snart!


Idag har jag varit ledig för att jag ska hinna med och packa och städa här hemma, hann med en hel del faktiskt.

Plus ikväll blir det tjejkväll här hemma, gossigt värre. Kommer en tjej hit som säljer mary kay produkter, så vi ska dricka lite vin, testa lite olika produkter och prata strunt :) Hoppas Jennilee och Denice är i tid bara, annars kan det ju bli lite tokigt..





Imorgon blir det jobb från 16-20, sköööönt1 Kan sova ut, samt fixa och dona lite här hemma.

Sätter punkt.

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0