onsdag den 16

Eftersom Emmelie håller sig så långt bort från bloggen som möjligt så gör jag mitt bästa för att hålla er uppdaterade.
Jag kan givetvis berätta lite kort om Emmelies dag så ni hänger med i hennes liv också.
Emmelie började jobba klockan 12 i förmiddags. Hon jobbade på Hemtex i bålsta vilket skönt eftersom hon slapp ta pendeln hela vägen till Barkaby, halv fyra hade hon rast och då kom Marlene ner till centrum och sällskapade tillsammans med en kopp kaffe. Mysigt! Klockan sju stängde och larmade hon butiken och traskade sedan hemmåt. Det var halt och kallt på vägen hem men eftersom Denice underhöll henne i telefonen samtidigt som hon promenerade hem så gick allt bra. Hjärtis var redan hemma när Emmelie kom innanför dörren så de började genast samtala om vad det skulle bli för kvällsmat. Utflyttningen ut lägenheten var givetvis också ett hett samtalsämne hos Emmelie ikväll,. på söndag planeras allt att flyttas ut., och det är mycket som ska göras!
Hehe :).
Sådär! Vidare till min dag..
Jag vaknade av en riktig telefontracking där fyra olika personer föreslog att vi skulle dricka kaffe tillsammans. Haha.. Jag ♥ Kaffe.. men någon måtta får det ju faktiskt vara..
Jag började också min dag i centrum vid tolvsnåret. En trevlig lunch tillsammans med Mathilda stod på schemat. Sagt, gjort och mycket trevligt! Därefter blev det kaffe och skitsnack tillsammans med min favvosister., en sväng till Hemköp och sen vidare till gymmet. Mer spännande än så var det ju dessvärre inte. Haha..
Min klocka ringer tidigt imorgon så jag ska faktiskt kila i säng! Ridning är inbokat och det ska bli great!
Puss och nattis!!
Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kunde du veta allt detta om E?

2011-11-17 @ 13:05:42
Postat av: nis

2011-11-17 @ 13:49:01
Postat av: nis

Jag vet ingenting, är bara en ljugpotta :)

2011-11-17 @ 13:49:41
Postat av: Anonym

Märkligt!

2011-11-17 @ 18:28:08
Postat av: nis

Minst sagt!

2011-11-17 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0