Hahaha

Hahah men Gud så galet det kunde bli!!


Jäkla blogg-app! Sen visar sig inte alls så bra som jag tyckte förut! Det där skrev jag typ för en vecka sen :D


Undrar nu om det inlägg som skulle konmit igår kommer nu istället kommer?

Tokigt, det jag hade Skrivit var iaf att det blev en gossig kväll, beställde en ansiktsrengöring plus en primer? Stavas nog inte så nej? Haha.. Men men!

Vinet hann vi ju som sagt inte dricka så mycket av , eftersom att man inte fick dricka det under kvällens gång. Men vinet väntar tills nästa gång :)

Haha fan vad osammanhängande detta blev, vaknade för 15 min sen och jag ligger och bloggar ändå plus poäng till mig. Vet också att jag skrev i det inlägg som inte kom, att vi pratade om att hota et att sluta blogga om ni inte kommenterar mera :D såklart vill vi att du ska fortsätta kommentera Gabriel men någon annan också, TACK! :)

För inte skulle ni väl klara er utan att veta vad som står på i våra liv va? :)


Nu ska jag se super 8! :D

PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hmm ja bara ni fortsätter skriva lär jag nog kommentera :D särskillt om d kommer god morgon innlägg efter 22 på kvällen :D kan man ju börja undra hur mkt vin du svepte i dig efter sminkprovningen hehe :D

2011-11-09 @ 02:46:49
Postat av: Emme

Ha ha ha! kul... NOT!

var ju min mobiiiil jöö.. Plus Nisse skriver ju godnatt sms när en annan snart ska gå upp. Är hon ständigt berusad då eller? ;)

2011-11-10 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0