Blir en kortis!

Hej bloggen!

Får bli ett kort inlägg idag, vet att det började bra för mig. Men det går ju sådär va? ;)

Fasen blir så icke sugen när jag slutar så sent på jobbet, när jag kommer hem vill jag bara se på film eller något.

Vilket jag faktiskt ska nu, jag älskar ju verkligen att se på film. Är en riktig soffpotatis, se film en hel dag är inga problem för mig, även lördagar brukar funka fint haha!

Just nu vet jag dock inte hur jag tänkte med filmvalet, den heter Jane Eyre. Sök på google så förstår ni nog vad jag menar! Den hade faktiskt bra på imdb, juuuuuste! Plus har redan sett alla kärleksfilmer som är något att se haha.

Förresten har jag fasen galet ont i min högra hand/fingrar när jag skriver, måste vara för att jag använder den handen i kassan också. Det gör svinont.


Nu blir det film och inte allt för länge, imorgon blir det utflykt (hahah älskar ordet, känner mig som 8). Blir utflykt med Nisse, vi ska på tom titt i södertälje, yeeey! Kommer bli awsome, hoppas verkligen inte att vi blir besvikna. Vi hade från början tänkt att ta med oss picknick, vilket lät asmysigt. Men när vi sedan kom fram till att det faktiskt blir en matsäck, ångra vi oss ganska så fort och valde så istället att käka på deras restaurang ;)


Sätter punkt då.





yeeeeay vilken rolig rutschkana :D


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0