Sol sol och sol!

Men ge mig sommar!!!!


Så man kan umgås med syskon i en stuga!


Snart är det din tur att få gå på bal min kära, och då ska jag stå där och spruta ner dig med guldglitter!!


Då man kan ha sommarfester med dom bästa och puta lite med brösten?!



då Andréa kan skjutsa runt mig på en madrass i poolen


så man en varm dag kan äta massor med frukt!


Så man spontant kan åka med de bästa för att fiska och grilla!


Då jag fick ta studenten, trots att dagen inte blev allt för lyckad!


härliga fiskedagar med tjejerna


fira midsommmmmar!


Sist men inte minst, få ha långt blont hår!!! Min förvandling börjar på måndag, nu ska jag banne mig bli blond igen.






PUSSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0