Melodifestivalen!

Hej bloggen!

Idag känner jag mig otroligt trött, måste städa här hemma. Det ser för hemskt ut. Igår var jag på melodifestivalens genrep tillsammans med marlene och vi hade det super mysigt. Jobbade till 3 och sen tåg vi tåget in, gick runt i globen centrum. Jag köpte 4 stearinljus på indiska, 2 ljusgröna och 2 svarta och även ett halsband (shyyy) sen en t-shirt till wiggo som han ska få när han fyller år nu den 13 april.

Idag har vi varit i barkarby, köpt tapeter till vårat blivande vardagsrum och även en soffa. Som jag nämnde tidigare det är otroligt svårt med soffa, jisses vad svårt det varit att välja. Vet ungefär vad jag tänkt mig men då har dom kostat mellan 15-20.000 inget jag velat lägga ut nu. Men idag hitta vi den perfekta soffan från mio.

Den är otroligt lik denna, hittar inte våran på mios hemsida.



Imorgon ska vi hämta en barbord + barstolar som vi köpt, så sen är det bara ett litet soffbord som saknas, sen har vi vårat vardagsrum komplett..

Ikväll ska jag se melodifestivalen tillsammans med lollo från jobbet och tror även att andréa kommer hit. Hon vill ha med mig ut sen, så det verkar väl bli så! Men nu ska jag städa och packa ner lite grejer i kartonger.

HEJA SWINGFLY!!!! Fast Nicke borg eller Daniel karlsson borde vinna!


PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0