äntligen!

Hej bloggen!

Jag tänkte kika in en snabbis för att säga hej, haha. Varför skriver jag egentligen? Det finns inte en kotte som fortfarande kikar in här så dålig uppdatering som vi har.

Hur som helst så tänkte jag gå ut med en mycket god nyhet, jag och firat har fått en lägenhet, äntligen!! Vi har sökt konstant sen vi kom hem från thailand men det är ju otroligt svårt att få lägenhet i denna lilla håla. Men nu har vi fått en stor 2a eller en 2 ½ kan man nog säga. Den ligger 200 meter ifrån mitt jobb haha. Så imorgon  när jag är ledig ska jag ner till dom och prata, pappa får följa med. På tisdag ska vi ge besked iallafall! Så på onsdag får jag kika in här och bekräfta om vi fick den eller ej. Det är lite strul, dom ringde mig i fredags och sa att personen innan oss ej hört av sig, så nu har turen gått vidare till oss. Dom sa att jag skulle hämta papper och ge besked på måndag. När jag hämtar papprena så säger dom att hon innan hört av sig och verkar intresserad. Så nu ska pappa och jag prata med dom och höra om det verkligen ska gå till så. Annars får dom helt enkelt fixa något annat till oss. Men dom har ju gjort fel, så någon lösning får dom hitta!

Vi håller tummarna bara! :) Nu ska jag se gossip girl, är helt död idag. Igår firade vi firats mamma som fyllde 50 och jag tog migrän medicin så jag blev totalt hög därborta och idag känns det som att jag drack mig medvetslös. Inte bra att äta starka tabletter på tom mage, inget jag kommer göra om.

Men men, hörs på tisdag!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0