ångeeest!

Hej om exakt 1 timme befinner jag mig hos jenny för att klippa mig och även börja bli blond. Det krävs ju några svängar till frisören för att gå från brunett till blond. Inget jag skulle kunna göra själv, det måste bli bra!

Egentligen trivs jag ganska bra som brunett, men det är tråkigt och jag tröttnar väldigt fort. Det blev exakt samma sak förra året, jag blir brunett och tröttnar efter 2-3 månader och blir blond igen. När ska jag inse att jag ska vara en korkad blondin?

Nu börjar det bli vår och snart kommer sommaren (måste tänka positivt!) och då vill jag gärna vara blond, vill ju kunna använda min hårförlängning också som jag köpte i december men som jag endast användt 1 gång..


Hur som helst jag vette tusan hur jag ska klippa mig, det är så svårt när jag har kort hår. Jag försöker spara men vill ändå ha en frisyr, det lutar åt page. För jag måste ändå säga att jag trivdes otroligt bra i page, men problemet är ju att det tar 150 år innan det växer ut. Mitt hår växer ifs ändå inte! Aja vi får se, jag ska höra med jenny och se vad hon tycker! Nu ska jag börja sminka mig, för att man är ju sjukt ful när man sitter där men den där tajta grejen runt halsen, och vara ofixad på det är ju knappast någon vacker syn.

Förresten köpte jag en iphone igår, looooove! Dock är inte mitt abonnemang aktiverat, så jag har ju inte allt  för stor använding av den just nu! Angry birds har jag klarat ut, måste köpa den fulla versionen.



jag och mina sötisar för 2 år sen?

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0