Arjeplog

Så ses vi igen.

Jag sitter i Jennilees och Lindas rum med ett vinglas i handen och slötittar på lite på Gossip Girl. Linda har de första tre säsongerna. Gos!

Igår fick jag mitt senast uppdaterat schema och eftersom det kommer bli mycker jobb under kort tid så har jag dryga veckan ledig runt februari. Och gissa vad det betyder.. Justja, hemgång! Jag fick klartecken av Sofie att är okej att jag packar väskan och flyger hem för en short visit innan eventen drar igång igen. Trots att det bara blir en vecka så känns det skönt, jag ska boka flyget imorgon och sen är allt fixat.
Hehe, det ska bli skönt att få ett break när halva eventen är avbetade.

Förtillfället har jag det lugnt på jobbfronten, jag har hoppat in lite överallt nu på senaste och i helgen är det spat som gäller. Eventen drar igång den 27, wish me luck

Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och krypa in under täcket. Jag slåss för att behålla högerkanten i sängen. Jettan får mittenplatsen, precis som vanligt.


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0