från då till nu

Hej bloggen!

Sitter hemma hos marlene och jörgen, kollar bilder på deras dator. Dom har en massa bilder från när wiggo var nyfödd, det är helt sinnessjukt att wiggo fyller 3 år i april. Känns som igår då han precis lärt sig sitta och spydde mest hela tiden haha. Min lilla pys har blivit en stor kille nu!

Tänkte lägga upp lite bilder i alla fall! :)

lilltjockisen!


Jag och wiggo på dopet uppe i luleå!



Ja, han var ett tjockt och gossigt barn!


nyår för 2 eller 3 år sen? Marlene fixade mitt hår.




Min älskade Nisse som jag saknar, wiggo och jag när jag fyllde 18.

X


jag fyllde 18 år


jag linus och jacob önskar oss något vid önskebrunnen.


jag myser med limpan och janko


anar att han lekt med mammas blomjord.


aldrig sett denna bild, men den bjuder jag på ;) Förresten är jag mörkhårig igen :(


piggel fyller 2 år!


på ängsö slott




wiggo och puh byter kläder


Här kommer den sista bilden wiggo hälsar på tomten.







PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0