Jobb

Tjena Bloggen!

Jag sitter framför datorn och internetshoppar lite. Det är viktigt att unna sig ibland. Faktum är att jag inte bara har unnat mig internetshopping idag utan också en powernap tidigare idag. Det blir ärligt talat för många timmar som spenderas på jobbet och för lite timmar i drömmarnas värld. Men jag överlever. Faktum är att det är 6 dagar tills jag landar hemma på Arlanda. Jag kommer att befinna mig på hemmaplan i exakta veckan och det känns underbart. Måste få åka hem och andas ut lite. Samt ta hand om pappsen som har brutit benet. Alla är förövrigt välkommna att ta hand om honom medans jag är borta, bjuda på lite fika, hyra en film, ja vad vet jag.

Nu väntar ännu en kväll i jaktstugan, middag med gästerna. Jag är så trött på middagarna. Så trött på mat.
Fast jobbet går bra, förvånandsvärt bra faktiskt.

Men middagen börjar klockan 19.00 så nu är det dags att avsluta.

På återseende.


Denice


Kommentarer
Postat av: mammsi

puss lilla unge, vad jag längtar efter er, det ska bli så mysigt när du kommer hem några dagar, synd att inte Jen o Linda kan åka med oxå. Vi tar hand om pappa så gott det går. Mormor var där med lite blommor o fika till han i måndags. Puss

2011-02-16 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0