22 december

Det är konstigt att det faktiskt kryper i fingrarna ändå. Jag har loggat in och ut i bloggen många gånger på senaste, tankar om att ta upp skrivandet igen har slagit mig ett flertal gånger men efter lite reflekterande har nackdelarna alltid vägt tyngre. Men ändå sitter jag här, funderar, reflekterar, kladdar och tillslut skriver ner ynka små ord som egentligen inte har någon betydelse alls. Men det känns skönt. Av någon anledning (som jag egentligen är totalt medveten om) har jag total skrivtorka i min personliga dagbok och förmodligen därav det plötsliga bloggsuget.

Jaja., nu väntar jag film-mys-gäster men vad säger ni? Kanske ses vi snart igen.

 

POK vettja!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0