vill ha och vill ha

Alltså det finns så mycket som jag vill ha, först tänker jag typ aa men jag måste spara större delen av min lön om vi ska till thailand.. Men och andra sidan, förstår ni hur mycket jag vill ha? Typ ALLT!

Min absoluta favoritfärg just nu är färgen nude, jag älskar den så himla mycket. Jag hade den på mina naglar och sa till firat, alltså kolla hur snygg den här färgen är. Hans svar blev: dina naglar ser ruttna ut. - Mmm tack så mycket!

Nej men först på monkey har jag sett en tröja som jag typ dör för, sen vill jag ha ett flätatskärp och sen vill jag ha ett par boots. Såg en tjej på perrongen idag, hon var precis lika liten som jag och hon hade ett par skitsnygga skor, jag var jätte nära på att fråga vart hon köpt dom men jag våga inte haha. Sen vill jag VERKLIGEN ha ett par gummistövlar, det kollar jag och firre på lite titt som tätt men jag känner aldrig att jag direkt fastar för några. Jag som faktiskt inte gillar rosa speciellt mycket vill faktiskt ha ett par rosagummistövlar.

liksom vem kan inte tycka att detta är AShett? 

ledsen om jag sårade någons känslor, alla har ju sin stil!

Nej men ärligt, ett par ljusrosa eller vita hunter. Vill ha, vill ha!!

Nu ska jag räkna kassan och börja stänga..

EMMELIE ERIKSSON

Kommentarer
Postat av: nis

haha skiiiitfuulaaaaaa :(:( nu blir jag ledsen

2010-09-10 @ 10:57:09
Postat av: Anonym

HAHA! förlåt mig :(

2010-09-10 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0