uppe med tuppeN

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag kl 10 i 7, på en lördag?! Tänkte bara skriva ett inlägg och sen ska jag läsa min bok i en timme. Vid 9 ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mig till jobbet, idag jobbar jag bara till kl 3 och sen är det helg för mig! Lyx :)

Har lugnat ner mig en heldel från igår som ni märker, men jag är fortfarande arg. Tror att sömn var det jag behövde..


Det är lite kul så fort man skriver ett inlägg då man är lite upprörd eller på något sett får fram en åsikt, så får man kommentarer. Man kanske skulle vara arg jämnt haha..

Lite rolig artikel du skickade, du är bra på det där med tips har jag märkt ;) nu kanske jag gör bort mig helt, men jag är ganska så säker på att jag vet vem du är och att du gett oss " tips " förut..

Jaja hur som helst, jag tycker det är jätte kul att "otippade" människor läser bloggen, personer vi inte ens i vår vildaste fantasi kunde drömma om haha.


Nej nu är det twilight som gäller! Sov gott ni som fortfarande får ligga och göra det!

Förresten så är jag DÖ hungrig, det blev ingne mat igår. Det absolut ända jag åt var en storsked potatissallad och 2 pyttesmå skivor rostbiff.

Idag funderar jag på att köpa med mig en pizza efter jobbet eller en hamburgre till lunch, höööh!


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0