stockholm södra, det är där de händer!

Ja lite snabbt bara, jag pratade ju tidigare om höstskor i bloggen. Om hur svårt jag tycker att det är att hitta rätt. Jag beställde ju de där klackarna från hm, som faktiskt finns på poster från och med kl 17.00.

Men i lördags och idag har jag sett 2 stycken olika tjejer ha 2 par olika skor, fast ändå samma modell och båda såg jag påväg till jobbet på stockholm södra. Jag står typ och stirrar på dom, det är verkligen så jag skämms. Men det finns så många av denna modell men vissa är inte alls snygga och vissa är det verkligen! Jag började kolla i lördags när jag kom till jobbet om det kunde vara från din sko eller nått typ men nej, fy!

Så nu idag när jag såg den andra tjejen som hade ännu snyggare än den första. Så började jag nu kolla på en hemsida och nu har jag hittat ett par jag verkligen vill ha! Kan ju kanske hoppas på att de jag beställt är förstora eller något så det inte känns lika mycket på kontot om jag köper det andra ;) Men jag känner mig själv ganska väl, jag kommer säkert gilla de jag ska hämta idag skit mycket. Sen på onsdag när jag och firat kanske ska till kista kommer jag säkert att se det här skorna nedan och verkligen vilja ha dom och då kommer jag ha köpt båda 2 ändå, det vore bara så himla typiskt! Eller?



Snälla hjärtis du anar inte hur mycket jag vill ha dom här!!!! Det skulle vara en alldeles utmärkt överraskning som jag aldrig skulle glömma (A) haha!


Nu ska jag börja fixa och städa lite, jag kommer faktiskt att åka hem tidigare idag och ligga i sängen. Jag känner mig inte pigg!

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: linda

snygga :) vart kommer dom ifrån? :D

2010-09-15 @ 12:18:22
URL: http://lindajohansson.myshowroom.se
Postat av: linda

haha dom va ju så sjukt snygga :D

2010-09-15 @ 15:24:31
URL: http://lindajohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0