Ska snart lägga mig i sängen och ha söndagsmys

Hej bloggen! :) Nu var det ett tag sen jag blogga, i veckan har jag jobbat, förutom i fredags. Då var jag och firat och uträtta lite ärenden som det så fint heter haha. Igår hade vi överrasknings middag för Denice, eftersom att hon fyllt 20 år. INGEN skrev grattis bloggen till henne, ni borde skämmas! :)

Efter middagen åkte jag hem och sov och det flesta andra åkte in till stan och gick ut. Hoppas ni hade kul att gossisar :)

Vi kom hem till hjärtis för en stund sen, hans mamma kom hem inatt från turkiet så nu har jag fått lite presenter höhö.. Jag visste att jag skulle få det, hon skulle aldrig kunna komma hem utan att ge oss något haha. Jag fick ett par jätte gossiga turkiska tofflor, har redan ett par men detta var en annan sort och helt speciellt gjorda för mig hehe. Eftersom att jag har så små fötter så hade hon bett dom göra lite special :) Sen fick jag en nyckelring format som ett hjärta som ska skydda mot onda andar hahah, tyckte de passade mig bra. Jag med mina andar och spöken :) Sen fick jag lite andra grejer också, tackis tackis tackis. Jag älskar min sväris!


Hoppas på att det blir en del jobb denna vecka också, på fredag kommer pinko hit och det ska bli så jäkla roligt!! Vi ska ut på fredag och bara mysa på lördag, sen på söndag åker hon hem igen :( Pinkos riktiga namn är jeanette och en av mina närmaste vänner, hon bor på Åland fast är nu och pluggar i gävle så vi ses ej så ofta.

Men nu ska jag lägga mig i sängen, godnatt bloggen! :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0