Sjuuuuuuuuuuuuuuuk

Hej bloggen!

Igårkväll började jag känna att jag hade PYTTELITE ont i halsen och nu kan jag knappt svälja utan att det gör jätte ont. Plus att jag är snorig. 99 % säker på att jag hade feber inatt också för jag vaknade helt svettig och sen kunde jag frysa och sen svettas.. Men sitter på jobbet nu och ska klara mig igenom denna dag, det är lugnt bara 7 timmar kvar. Blir jag värre måste jag ha stängt i butiken imorgon, förlorar ju pengar och det behövs just nu väldigt mycket med tanke på att jag och firat ska boka våran resa till thailand ikväll eller imorgon.

Men dagis ringer väldigt mycket nu, så jag hoppas på att det kan bli en hel del jobb där framöver.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska fixa med varorna som kom och sen kolla lite vart det blir vi åker. Ni förstår firat är inte så insatt han vill bara åka, sen vart det bestämmer jag. På gott och ont, skulle vara kul att vara 2 om att välja men men :)

Ha det så bra!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0