rostbiff och potatissallad!

Godkväll bloggen!

Kom precis hem typ och idag är jag trött vill jag säga er och jag har ont i huvudet. Det är ju iallafall bra att jag får migrän nu och inte på jobbet. För vem ska då ta hand om butiken?

Nu sitter jag och äter middag, ja rubriken talar ju om vad. Haha vilken middag, jag åt matlåda igår. Men hur orkar man ställa sig och laga mat när man jobbat 8 timmar? förstår det inte.. 

Det var så himla mycket på jobbet idag så jag fick inte ens i mig någon lunch, ändå har jag halva butiken kvar av grejer, så man knappt kommer fram. Henke är mitt vittne, han kom nämligen och hälsade på mig. Tack gubbiiiis! :)


Nu blir det att äta upp detta, sen blir det mys framför tvn med chips och dipp som jag köpte med mig hem, även en salta katten och en havreboll haha..



GODNATT BLOGGEN!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0