På jobbet

Hej igen! :)

Sa ju att jag kände mig taggad på att blogga nu, detta passar ju perfekt att jag kan sitta här och skriva några rader.

Jätte konstigt, jag somna kl kvart över 9 igår och vakna strax innan 8 och jag känner mig nästan lite trött just nu..

Förresten så saknar jag thomas ännu mer nu, kolla vad han skrev till mig på fejjan. Gossthomas gossthomas, du har gjort hela min dag :D 
Thomas
vad är det för butik ? : )
Jag
leksaksbutik
Thomas
neej vad gulligt. passar dig fan perfekt : )
Jag
hahah varför?:P

Här började jag tänka, men så snäll han är och liksom aa men faktiskt det här passar nog fan mig haha.

Sen skriver han varför och då blev jag liksom alldeles varm i hjärtat HAHA..

Thomas
vet inte, tycker det bara : ) du är som liten, söt och gullig, man blir som glad av dig för du alltid är så positiv. så när man går in i en leksaksbutik och bemöts av dig så skulle iaf jag tycka det det var roligare att köpa leksaker, haha


Du är så himlaaa gossig thomas!!!!! Jag anser dock inte att jag är speciellt positiv, faktiskt tvärtom. Men det kan mycket väl hända att jag faktiskt varit det varje gång jag träffat thomas, men det är bara för att jag blir så himla glad av honom (thomas är också en utav bodensarna)



Men men nog pratat om thomas, tur att firat vet att thomas är min allra gossigaste killkompis! Jag saknar såklart min råtta också, men honom får jag ju träffa om några dagar :)

Tänkte ladda upp en bild, men insåg att jag inte kunde stoppa in minneskortet i datorn eftersom att det ligger i min dator hemma. haha bra gjort emmelie, bra gjort!

Jaja nu ska jag faktiskt se till att jobba lite, jag har varit alldeles för lat nu. Snart är det lunch, någon som vill äta lunch med mig? (a)

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0