Ny vecka!

Hej bloggen! :)

Hoppas att allt är bra med er.. I helgen har jag tagit det väldigt lugnt, i fredags var vi ju då och åt middag hos pappa och jag somna väl vid halv 12 typ? På lördag låg jag och lata mig i princip hela dagen, illa!!! På kvällen åt vi middag hos marlene och jörgen och sen låg vi och kollade på ett spökprogram haha.

Igår åkte vi vid 11 halv 12 och rösta, sen blev det lunch på sibylla. Vid 4 blev det veckofika med tjejerna, något som vi infört att vi minst 1 gång i veckan ska träffas och antingen luncha, fika eller äta middag :)

Sen blev det valvaka hela kvällen och ja vad ska man säga? Det är en stor jävla skandal att sd tagit en plats i riksdagen, när jimmie skulle hålla sitt tal och hans publik stod och skrek hans namn. Fyfan, jag rös i hela kroppen, det var så fruktansvärt osmakligt att jag bara ville spy på dom allihopa. De som rösta borde skämmas!

Orkar inte ens tänka på det mer, hur många har inte disskuterat detta idag? En skandal som sagt.

Men jag har i alla fall idag, träffat tjejerna på en fika. När jag kom hem betalade jag en del av våran resa, ska bli så himla skönt att åka! Det är nu 79 dagar kvar (nej jag räknar inte, det står på min ving sida när jag loggar in) haha.




PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0