några få timmar kvar i bålsta

Hej igen! :)

Sitter och försöker få tag i Marlene och Denice, men inget svar någonstans. Jag som hade hoppats på en fika, eller en lunch.. Måste faktiskt försöka få i mig något, jag kommer att vara på jobbet strax efter 3 och jag kommer inte hinna äta någonting då.

Förresten vad tycker ni om idol? Det har ju bara varit 2 avsnitt men det är ju jätte kul att det börjar igen, mina kvällar går jätte fort. Först ett av mina favoritprogram halv 8 hos mig och sen idol. kan faktistk inte bli bättre!

Fy vad tragiskt det är att sommaren är slut, hösten kom alldeles för fort. Jag gillar väl iförsig hösten, för då kan man ha stora mysiga halsdukar, jag skulle vilja hitta ett par riktigt bra höstskor.  Måste börja leta nu med engång.. Märker ni hur mycket jag har att göra? haha!

Nu började jag kolla, men jag tror att det är lättast att hitta det när man faktiskt går i butiker och inte via internet. Men jag tror att jag beställer hem dessa iaf, tycker dom är apheta! Förresten har jag inga "vardagsklackar"



Jaha så vad ska jag göra nudå?

Börja fixa mig lite kanske..

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0