Mina ögon var arga

Förresten, farmor och farfar åkte hem idag. De lämnade en lapp på köksbordet., det stod bland annat:

Jag känner att det blev så dumt när jag städade ditt rum utan att be om lov, säger därför förlåt.
Jag ska aldrig, hör du aldrig, göra om det. Du hör mig, hoppas jag.

Blev lite ledsen när jag läste det hon skrev faktiskt.
Jag visste inte ens att jag gjort sken av att bli arg. Jag tycker tvärtemot att det är skönt att komma hem till ett välstädat rum, herregud. Desstuom vet jag ju att ett besök från farmor och farfar faktiskt innebär en storstädning.
Hon såg det i mina ögon hade hon sagt till pappa.
Usch, vad taskig jag är.
Ska ringa och prata med farmor nu!



Puss
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0