Lediga tisdagen

Jag har varit helt ledig idag, både från jobb och skola faktiskt och det är ju såklart alltid underbart. Däremot har jag mest vilat hela dagen, sovit länge och bara gossat i sängen. 
Utöver sömn har jag också vikt dagen åt plugg. 
Jag har rättskunskaps prov imorgon.
Förutom provet som står på schmat så har jag en psykologiuppgift som ska vara klar, dessutom börjar jobbet klockan 15. Och justja, jag fyller 20 också. 20 år, det känns liksom både ungt och gammalt.. Kommer inte hinna fira så mycket som ni kanske förstår men jag tänkte bjuda över släkten på söndag.
Det blir nog goss :)




Bild från fyra fikat i söndags förresten, ogossigt det ser ut...


Jaaja, maten står på bordet så det är dags att kila..
Puss och kram
Denice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0