känner mig nu lite bättre!

Hej bloggen!

Jag är fortfarande sjuk men känner mig ändå lite bättre, med tanke på att jag inte har feber..

Vi har alla bra och dåliga dagar, detta är en av mina sämre dagar..  Hostar hela jäkla tiden så jag blir tokig, dagen började kl 7 imorse med att jag slog huvudet i väggen, sen har jag varit uttråkad hela dagen.

Jag och firat har varit irriterade på varandra ända sen kl 4 då han kom hem från jobbet och det verkar inte släppa.. Men jag antar att det ska vara så ibland också!

Jag försökte att vi skulle åka till ica så jag kunde få lite kakor till idol, jag blev väldigt sugen på ballerinakakor. Men som det ser ut just nu, så blir det nog inte kakor för mig.. Hehe jag tar inte så seriöst på det här, det är bara att skita i honom och låta honom sura för sig själv och så kan jag få sura för mig själv. Alla blir nöjda och glada! Tur att det är onsdag 19:30 halv 8 hos mig 20:00 idol 21:00 efterlyst 22:00 kungarna av tylösand. Vilket program herregud jag fick en chock när jag såg det, det är pinsamt och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur dessa ungdomar tänker när dom ställer upp i ett sådant program. Men jag kan heller inte ljuga,  jag tycker det är riktigt kul att titta på haha..


Sen känner jag såhär att man kommer ifrån sina vänner så himla mycket, jag anser att jag försöker ringa och kommer på saker att hitta på mm. Men hur ofta ringer någon mig helt seriöst? Sen idag när jag sa det på ett skämtsamt sett men menade det ju ändå, så hugger någon tillbaka som om jag vore den värsta människan i världen eller nått. Nej fy vissa dagar orkar jag bara inte med, jag skulle bara vilja flytta härifrån och träffa nya människor. Jag hatar bålsta pga denna ytlighet som finns hos många människor, alla rykten och skvaller och även skitsnacket. Det är sjukt! Jag påstår inte att jag är perfekt, att jag inte skvallrar eller pratar skit, det gör jag. Men med mina nära vänner och jag vill inte göra det, för egentligen avskyr jag sånt. Sen kan jag även stå för vad jag tycker och tänker..


Jaja nu orkar jag inte skriva mer, måste gå och tömma mig själv på 5 liter snor. För er som ville veta det :)

Förresten har ni något tips på vad jag kan göra för att bli på lite bättre humör, kan ni ju alltid dela med er!

PUSS EMMELIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0