kan inte hålla mig borta

Shit vad jag har bloggat idag, helt otroligt!

Jag sitter just nu och avnjuter en alldeles underbar chailatte, finns ett jätte bra litet fik här precis bredvid. Köpte även en färskpressadjuice med apelsin och jordgubb, sjuktgod! Kommer kissa hur mycket som helst med tanke på hur mycket jag dricker nu..

Ikväll ska svärmor ha sina vänner hemma på middag, så när jag kommer hem hoppas jag att det finns mat kvar till mig grrrrrrr! Sen hoppas jag att dom spelar lite okey också :)

Måste ju ändå tänka på att jag måste gå upp lite tidigare än vanligt, fast egentligen inte för jag vaknar typ kvart i 8 varjedag här om inte tidigare och jag kommer ifrån mig ta 20 i 9 tåget. Så typ halv 8 räcker om jag går upp.

Får ju inte missa idol heller! Jag kommer omöjligt hinna se finalen på halv 8 hos mig, men jag hejjar på hon som är idag :) 

Imorgon åker firre till oslo med joel och nisse jobbar, så vad ska jag hitta på i helgen då? Någon som har något förslag kanske? :)

Måste säga att jag är lite små sugen på en utgång, var ett tag sen jag kunde dricka..

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0