Jag är uppe så tiiiidigt!!

Godmorgon bloggen!

Nu på morgonen har jag vaknat till och från, 10 över 8 när de ringde från dagis och fråga om jag kunde jobba så hoppade jag upp ur sängen! Dock kunde jag ju inte jobba med tanke på att jag faktiskt jobbar i huddinge just nu, och jag åker tillbaka dit idag med pendeln som går 13:41. Det har varit skönt att få komma hem och få lite ny energi. Nu är det inte många dagar kvar tills jag får komma hem och inte behöva komma tillbaka! Det är väldigt kul att jobba där, men det är långt hemifrån tyvärr..

Men det är bara för mig att jobba på, ska vi åka till thailand snart så har jag inget val! Förresten måste vi boka typ nästa vecka, vi har ju tänkt oss khao lak eller hur det stavas? Men ingen av oss har varit i thailand så ni kanske har lite tips? Ingen av oss är världens festmänniskor. Vi fick nämligen höra att khao lak är ett riktigt "paradis" där man bara slappnar av. Det verkar ju passa oss perfekt, men det får ju inte bli tråkigt. Jag vill ändå kunna shoppa och uppleva olika saker.

Så tips, någon? :)

från en inte så lyckad utflykt på grannis! HAHA, vi lyckades hålla oss från att spy. Men det är mycket nära, det kanske syns, vi sitter förberedda med påsar uuuuh! haha



Förresten har jag en dyr tid framöver nu, så jag kommer få jobba sååååå hårt! Denice fyller 20, henne present är grym!! Sen fyller Andréa 20, vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Sen fyller mina små kusiner år, min farmor fyller och sedan min pappa. Fast hans presenter är nästan klara tack och lov..



Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på the voice, sen ska jag se film tills klockan börjar bli så mycket att jag måste göra mig i ordning, för att sen röra mig mot huddinge. Jag VILL ha sällskap i helgen, någon som ska till stockholm kanske, och har vägarna förbi huddinge? (A)


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0