Hemma

Hej hej hej!
Jag kom tillbaka till Sverige i eftermiddags och det ska bli skönt att få sova i min egan säng inatt!
Jag har haft det mycket bra och paris är en stad att älska. Dock har jag inte tid eller lust att uppdatera ang. resan nu, så jag får berätta för er trogna läsare om allt imorgon istället. Bilder kommer också!
Däremot kan berätta att Emmelie och Carina mötte mig med en röd ros på flygplatsen, de är så himla gossiga.

Idag har jag packat upp min väska, det var nästan det första jag gjorde. Känns urskönt att ha det gjort.
Dessutom har jag hjälpt pappa att städa upp det sista i huset eftersom vi får finfrämmande imorgon. Farmor och farfar kommer på besök.
För er som känner mig lite bättre borde veta hur min farmor fungerar. Hon städar. Allt.
Jag förstår uppriktigt sagt inte alls varför pappa känner att han behöver städa tills imorgon. Jag förstår tanken om att motaga sina gäster med ett rent och fräscht hem men jag lovar att det inte ens kommer hinna bli mörkt innan farmor ses med skurtrasan i handen.
Undra om pappa borde ta det som en pik? Som att han inte är nogrann nog liksom? Hehe,, vad vet jag..

Nu är det hur som helst sovdags.
Skolan börjar kvart över 8 och jag ska infinna mig i psykologisalen redo att göra mitt uttersta, precis som vanligt.


Ps. Jag har shoppat, inte mycket alls men förtillfället är jag hur toknöjd som helst. Min garderob rockar.



P K Denice

Kommentarer
Postat av: mammis

Ojoj vad jag skratta när jag läste den nedre halvan ;) Så sant! Svårt att ändra på hårt satta vanor :D Puss

2010-09-08 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0