Helg ?

Hej bloggen!

Sitter nu på jobbet och är så lycklig för att det är rätt så lugnt, inte femhundramiljoner kartonger att ta itu med. Jag hoppas att denna lycka håller i sig, snälla inga fler leveranser peppar peppar ta i trä!

Japp, så nu är det fredag vilket betyder? helg? HAH inte för min del iaf, ska upp och jobba imorgon också vettni, imorgon kl 3 då jäklar är det helg för mig.

Denice hur ska jag kunna hjälpa dig att styra fekke om du inte svarar i din förbaskade tele? JUSTE!!!! Vi måste prata idag om det ska bli något förstår du lillevän, för du åker till paris i eftermiddag :) Kul för dig, bäst för henke och thomas att dom ger mig jävligt bra rabatt på kläder sen eftersom att jag inte ens får följa med till paris, henke borde fasen skämmas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast vadå jag jobbar och tjänar braaaaa med pengar, känn på den du!


Jaja, ska märka de sista varorna och få ut dom i butiken så kunderna kommer in med sina barnvagnar..


Såhär såg jag ut innan jag rörde mig mot butiken idag, nu ÄR det höst vill jag lova!!
Jag har läst min twilightbok och så mycket om vampyrer nu så jag börjar få röda ögon, shit läskigt.. Förresten gick jag upp 1h och 10 minuter tidigare bara för att jag skulle kunna läsa i min bok! Så inne i den är jag :)


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0