Godmorgon!

Hejsan bloggen ha det så kult idag, jag undrar vad ni ska göra och vad ska ni äta till lunch det kanske låter gott :)

Hahaha förlåt jag sitter i min ensamhet och har tråkigt :D

Hur som helst, värst vad Denice har haft lyx då kollat på toystory och grejer. Jag har typ velat se den hela sommaren, och sen när den har premiär är det inte en kotte som tar med mig på bio, shyrrans liksom..

Idag hoppas jag på att Henke även kommer och umgås lite med mig, det är liksom lite av henkes grej att överraska (efter australien) Annars är vi inte komipsar längre för 5 gången HAHA. Det är mitt vanliga hot mot henke men tror faktiskt inte att han bryr sig så mycket :(

För er som inte vet vem hääääääänki är så är han då en av bodensarna som var med väldigt mycket i våran blogg för  ca 2 år sen. Men vi liksom trötta på dom efter ett tag och började söka vänner mer åt söder ;) haha fy vad elak jag är. Jag skojar bara, det är bara inte så lätt att umgås när dom är typ 100 mil bort och jag saknar thomas jätte bamse mycket förresten!

Nu måste jag faktiskt börja fixa mig, ska nämligen ta mig mot jobbet om ca 35 min.


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0