du är underbar

Åh carina är så underbar!!! Hon kommer ända hit och hämtar mig kl 7, så det blir för mig att packa och städa i huset innan hon kommer! :)

Jag känner verkligen att det kommer vara värt att pendla 2 timmar per dag, för att få sova hemma och bara få vara hemma. Jag är ju en sån person som rent utsagt avskyr att inte sova i min egensäng, jag trivs inte med att vara borta. Jag måste verkligen känna mig hemma där jag är, dom har ett jätte vackert och mysigt hus, dom är hur gästvänliga som helst, men hemma är hemma! Förresten kommer jag kunna läsa min bok på tåget och jag kommer kunna sova påvägen hem! : )

Förresten jag stänger ju om 1h underbart!

Nu ska jag bara springa och köpa en chailatte och kanske någonting gott som en kaka ;)

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0