Det närmar sig

Hej vänner!
Jag har precis kommit hem från mammsen. Hon har hjälpt mig lite med svenskan och dessutom fick jag med mig en resväska hem på köpet. Toppen.
Jag har inte ens börjat packa och planet lyfter 16.15 från Arlanda imorgon.
Paris alltså. Det är dit vi ska, jag och henke. Vi ska gå på en modemässa och jag är super exalterad.
Henke håller på att öppna ett företag där han (och thomas?) ska sälja kläder i butik och på internet. Jag antar att han åker dit för att knyta lite kontakter, få insperation och så vidare.
Jag antar att jag får följa med som smakråd?, och för att henke är allmänt snäll. Haha.
Vad jag har förstått så kommer det huvudsakligen att visas underkläder samt badkläder, det kommer gå två visningar om dagen och varje leverantör kommer att ha en egen utställning.

Förövrigt så har jag fördrivit denna dagen med lite skolgång, lite kickboxning, en promenad med hunden samt en tripp till Kista. Jag hämtade ut mina skor idag och det känns super skönt, lagom till resan menar jag.
Jag måste säga att kickboxningen börjar ta sig nu, haha. Jag och Mathilda är grymt duktiga. Eller okej, Mattis är duktig, hon rörde knappt en min när Alan sparkade sönder henne i slutet av träningen idag. Själv dog jag efter tre sparkar. Men vi har alltid roligt. Sjukt roligt. Vi är super taggade och triggar varandra väldigt mycket, dessutom är det grymt bra träning.
Dags att styra.

Förresten, om det ska bli någon 20års ferreeee, kan någon hjälpa mig att planera??!!?! Är så himla dålig på sånt.

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0